آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم
طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت نرم افزار پخش مویرگی و فاکتورهای مهم خرید

بحث قیمت نرم افزار پخش مویرگی در این میان موضوع مهمی برای شرکت های فروش مویرگی می باشد که در این مقاله قصد داریم مفصل راجع به آن صحبت کنیم. طبق تحقیقات انجام شده یکی از نگرانی های شرکت های پخش در سال های گذشته عدم امکان راه اندازی و هزینه بر بودن یک سیستم یا برنامه دیتا سنتر برای جمع آوری داده های پخش و فروش مویرگی بود. سیستمی که علاوه بر جمع آوری اطلاعات مشتریان بتواند بر کار بازاریابان و نحوه پخش مویرگی محصولات خود نظارت کنند. یکی از جنبه هایی که تولیدکنندگان و شرکت های پخش در جهت ارائه محصولات و خدمات به تقاضای مصرف کنندگان به آن توجه می کنند استفاده از روش های فروش بیشتر با نرم افزار پخش مویرگی می باشد.


خرده فروشان تلاش می کنند با در نظر گرفتن استفاده از راهکارهای سیستم فروش مویرگی برای ارائه سیاست های خاص فروش برای هر دسته از مشتریان و مدیریت اطلاعات فروش مویرگی در سطوح مختلف با حداقل نیروی انسانی باشند، به طوری که با ارائه گزینه های تحویل در زمان واقعی برای تحویل سریع تر و افزایش رضایت مشتریان با بهبود ارزش خدمات نتایج مثبتی را کسب کنند. اما دیگر بحث قیمت نرم افزار پخش مویرگی به یک موضوع قابل حل تبدیل شده است، چرا که با شناسایی نیازهای کسب و کار خود و با کمی بررسی درباره عوامل تاثیرگذار بر قیمت این نرم افزار می توانید خرید مناسبی نسبت به نیازهای پخش و فروش مویرگی خود داشته باشید. 

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

چرا شما به نرم افزار های erp نیاز دارید؟ هدف از پیاده سازی erp افزایش بهره وری، فرآیندهای ساده و ترویج فرهنگ همکاری در سازمان است. در نتیجه هزینه ها به حداقل می رسند و بهره وری افزایش می یابد و منجر به خط پایان کار بهتر می شود. در این مقاله شما را با ویژگی نرم افزار های erp آشنا می کنیم و سوالات اساسی شما را پاسخ خواهیم داد. سوالاتی مانند : برنامه erp چیست؟ چه ویژگی و قابلبت هایی باید از آن انتظار داشته باشیم؟ چرا سازمان ها باید از نرم افزارهای erp بومی استفاده کنند؟

به نقل از آرین سیستم تولید کننده نرم افزارهای erp در ایران ، ویژگی اصلی تمامی سیستم های ERP یک پایگاه داده مشترک است که از چندین توابع استفاده شده توسط واحدهای تجاری مختلف پشتیبانی می کند. در عمل به این معنی است که کارکنان در تقسیمات مختلف برای مثال حسابداری و فروش می توانند به همان اطلاعات برای نیازهای خاص خود متکی باشند و سرعت عملکرد کسب و کار خود را با استفاده از نرم افزار های erp افزایش دهید.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر به تازه­ گی شاهد از دست دادن مشتریان خود هستید، بی شک شما اصول مشتری مداری را رعایت نکرده اید! اگر با تعدادی از  فروشندگانی که از طریق مشتری مداری در crm فعالیت می کنند صحبت کنید، با داستان های شگفت انگیز از چگونگی کاربرد و نقش crm در مشتری مداری و در افزایش بازدهی کسب و کار، افزایش سودآوری و رضایت مشتری مواجه می شوید. البته نرم افزار CRM خودش چیزی را تغییر نمی دهد بلکه آنچه که در واقع عملکرد کسب و کار را شما را تغییر خواهد داد، پیگیری، تغییر رفتار کارمندان شما با مشتری و بهبود فرآیند ارتباط با مشتری بر اساس اصول مشتری مداری توسط سیستم CRM است. هدف مدیریت ارتباط با مشتری CRM رعایت اصول مشتری مداری در کنار تسهیل جمع آوری، سازماندهی و مدیریت اطلاعات مشتری در جهت بهبود روابط با مشتریان موجود، پیدا کردن مشتریان بالقوه جدید و به دست آوردن مشتریان سابق است.


10 نکته در اصول مشتری مداری که باید رعایت شود

بسیاری از شرکت ها در حال تلاش برای ایجاد یک تجربه بهتر برای ارتباط با مشتریان خود هستند و مسلماً مشتری مداری در crm و رعایت اصول مشتری مداری در تعیین موفقیت یا شکست آینده شرکت شما صرف نظر از خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید عنصر مهمی در جلب رضایت مشتری می باشد. از آنجایی که کسب و کارها به سرعت در حال رشد هستند اصول پایه و کلیدی در فرآیند مشتری مداری یا crm را بدون در نظر گرفتن نقش crm در مشتری مداری از دست می دهند. بنابراین در اینجا 10 اصل مشتری مداری هدایت کننده در مسیر کسب تجربه مثبت مشتری مداری ارائه می شود که به شما کمک کند تا عملیات پشتیبانی و مدیریت مشتری مداری crm خود را تغییر داده و بهترین تجربه را در هر زمان از رعایت اصول مشتری مداری ارائه دهید.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

امروزه در ایران بهره گیری مناسب از erp ایرانی به عنوان راه حل مناسب برای انعطاف پذیری سازمان با هدف ایجاد رضایت و کسب جایگاه برتر، با بهره گیری از اطلاعات و داده­ ها سازمان را به سمت مدیریت نوین هدایت می کند. شکی وجود ندارد erp در ایران با بهبود عملکرد سازمان در کلیه واحدها و زمینه ­های ثمربخش و مستمر سازمانی موجب بقاء در رقابت می شود. در این مرحله در سازمان­های تجاری، روانسازی و یکپارچگی فرآیندها با اجرای مطلوب و اثر بخش erp یک ارزش کلی و با اهمیت برای سازمان به حساب می آید.


erp در ایران و مدیریت زنجیره تامین (scm)

مدیریت زنجیره تامین برای برنامه ریزی و کنترل مواد نیازمند یک رویکرد یکپارچه سازی و یا به عبارتی فرآیند برنامه ریزی و کنترل عملیات جابه جایی و ذخیره مواد به بهترین حالت ممکن است. طبق نتایجی که از بررسی چند سیستم erp در ایران به دست آمده می توان اینگونه استنباط کرد که زنجیره تامین به معنای مدیریت صحیح اطلاعات می باشد و erp ایرانی در جهت دستیابی به این اطلاعات صحیح نیاز به سیستمی در راستای فناوری اطلاعات همچون نرم افزار erp دارد. از دیدگاه عملی اگر بخواهیم گزینه ای را در اختیار مدیران erp در ایران در زمینه فناوری اطلاعات برای بهبود عملکرد سازمان و scm قرار دهیم، برنامه ریزی منابع سازمانی ( erp ) گزینه خوبی می باشد.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در شیوه‌ جدید بازرگانی مدرن، روح مشتری مداری در سازمان دمیده میشود که این سازوکار موجب رضایت مشتریان وفادار و همچنین مشتریان جدید میشود. در این مقاله هشت دلیل پیاده سازی نرم افزار ارتباط با مشتریان در سازمان را مورد بررسی دقیق قرار میدهیم. پس تا پایان همراه ما باشید. بسیاری از شرکت هایی که از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده میکنند، تمامی تمرکز خود را روی بازاریابی و یافتن مشتری های جدید میکنند و اهمیت چندانی به حفظ مشتریان قدیمی خود نمیدهند. اما در شیوه های جدید بازرگانی مدرن، کارشناسان معتقد هستند که در درجه اول می بایست مشتریان قدیمی را راضی نگه داشت و برای افزایش رضایت آنها کوشید. یکی از کارهایی که شرکت ها و کسب و کارهای مختلف میتوانند با crm انجام دهند این است که بتوانند روی خط مشتری مداری حرکت کنند و با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب بتوانند مشتریان وفادار را از طریق کنترل و مدیریت یکپارچه راضی نگه دارند.


  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

تاثیر نرم افزار انبار تحت وب در مدیریت انبار همراه با پیاده سازی سیستم و روش های انبارداری نوین، منجر به رشد بسیار چشمگیر کاهش هزینه های انبارداری میشود که ما قصد داریم در این مقاله راجع به آن صحبت کنیم. نرم افزار انبار داری تحت وب یکی از سه عامل اصلی در هزینه های تدارکات، تأثیر مهمی در موفقیت تجاری هر شرکت دارد. با این حال سوال در مورد این که آیا نرم افزار انبار می تواند بهتر از عملیات دستی و سنتی در سیستم انبار عمل کند موضوعی است که بسیاری از مسئولین سیستم مدیریت انبار از خود میپرسند. تحولات اخیر در زمینه بازاریابی و تکنولوژی، شیوه های انبارداری را بسیار تغییر داده و منجر به توسعه در سبک طراحی نرم افزار انبارداری شده است.


در این مقاله به مرور ذخیره سازی و چیدمان نظم و طرح های نوین نوآورانه ذخیره سازی در نرم افزار حسابداری انبار با استفاده از تکنولوژی هایی مثل دستگاه های بارکدخوان و rfid برای ردگیری کالاها در انبار می پردازیم و سپس نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل سفارشات در این چیدمان های نوآورانه جدید با استفاده از نرم افزار انبار تحت وب را بررسی خواهیم کرد.

  • بردیا محمدی