آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم
طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
ایتنا - با توسعه تکنولوژی و تکنیک های حسابداری ، بهره گیری از نرم افزار سهام تأثیر زیادی در کاهش زمان و هزینه دارد. در این مقاله به بررسی اینکه نرم افزار سهام چیست و چه استفاده هایی دارد ، می پردازیم.


به گزارش ایتنا به نقل از آرین سیستم ، امروزه با پیشرفت سطح دانش و آگاهی از حسابداری شرکت های سهامی ، مردم با مدیریت منابع انسانی خود حاضر به مشارکت در مالکیت واحد های تجاری و تولیدی کرده اند و به کمک نرم افزار سهام از نتایج سرمایه گذاری و مشارکت خود آگاهی می یابند. با توسعه تکنولوژی و تکنیک های حسابداری ، نرم افزار مدیریت سهام دچار تغییر و تحولاتی گشته است که بهره گیری از نرم افزار سهام تأثیر زیادی در کاهش زمان و هزینه دارد ، اما در زندگی اقتصادی ، آشنایی با بازار حسابداری سهام و نرم افزار مدیریت سهام یکپارچه می تواند اثربخش باشد. تا کنون مردم ترجیح داده اند تا اموال خود را در بانک پس انداز نمایند و با راه های دیگر آشنا نبودند.
از طرف دیگر تحلیل سهام بورس از ابزارهای ضروری و لازم برای موفقیت در خرید فروش سهام و ایجاد سهام های قوی و مدیریت منابع انسانی و مالی می باشد که با اطلاع از نحوه فروش سهام آخرین اطلاعات را بدست می آورید. همچنین با استفاده از نرم افزار مدیریت سهام از آخرین وضعیت سود و زیان آگاهی می یابید که برای تصمیم گیری درست در زمان مناسب شما را یاری خواهد کرد.
  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰
ایتنا - امروزه کلمه اتوماسیون اداری را نسبت به گذشته بیشتر می شنویم برای آنکه بدانیم اتوماسیون اداری چیست و استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری چه مزایایی دارد این مقاله را دنبال کنید.


به گزارش ایتنا به نقل از آرین سیستم ، امروزه کلمه اتوماسیون زیاد شنیده می‌شود ، اتوماسیون اداری به پیوستگی میان امور اداری و عملکردها گفته می‌شود. تاکنون ابزارهای زیادی برای اتوماسیون کردن عملیات به کار گرفته شده است که مؤثرترین آن نرم افزار اتوماسیون اداری است. نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری به ذخیره کردن داده های اولیه، انتقال آنها و مدیریت کردن ارتباطات می پردازد. نرم افزار اتوماسیون اداری برای نمایش و ردگیری امور اداری سازمان به کار می رود که در ادامه بطور کامل مزایای استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری را بیان خواهیم کرد.
  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰
ایتنا - از آنجا که خرید و تدارکات در تهیه کالاهای مورد نیاز هر سازمان نقش اساسی ایفا می کند ، مکانیزه نمودن این فرآیندها در طراحی سیستم خرید امری ضروری به شمار می آید. در این مقاله به بررسی نیازهای سازمان در خرید و تدارکات می پردازیم.
به گزارش ایتنا به نقل از آرین سیستم با وجود فضای رقابتی حاکم، می‌توان با تهیه و کار با نرم‎افزار خرید داخلی همراه با انعطاف در پاسخگویی به نیاز مشتریان ، به موفقیت در خرید مناسب محصولات دست یافت. از آنجا که خرید و تدارکات در تهیه کالاهای مورد نیاز هر سازمان نقش اساسی ایفا می کند ، مکانیزه نمودن این فرآیندها در طراحی سیستم خرید امری ضروری به شمار می آید. جهت درخواست و برآورده نمودن به موقع سفارش کالا ، باید اطلاعات کاملی از موجودی محصولات وجود داشته باشد که این امر اهمیت خرید نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات را بیش از بیش نشان می‌دهد. در نتیجه مدیران از طریق نرم‎افزار خرید داخلی می توانند در جهت تامین به موقع کالا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه اقدام نمایند.
  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰
ایتنا – برای مدیریت یکپارچه فروش مویرگی تحقیقات نشان می‌دهد که شما نیاز به یک سیستم یکپارچه به نام نرم‌افزار پخش مویرگی خواهید داشت تا بتوانید به راحتی فروش محصولات تولیدی خود را از طریق فروش گرم به مشتریان خود برسانید.
برای مدیریت یکپارچه فروش مویرگی تحقیقات نشان می‌دهد که شما نیاز به یک سیستم یکپارچه به نام نرم‌افزار پخش مویرگی خواهید داشت تا بتوانید به راحتی فروش محصولات تولیدی خود را از طریق فروش گرم به مشتریان خود برسانید.
به گزارش ایتنا به نقل از آرین سیستم ، بکارگیری روش‌های کاربردی برای کسب و کار از جمله استفاده از انواع نرم‌افزار مدیریتی به صورت یکپارچه ، نشان‌دهنده دوراندیشی مدیر موفق یک سازمان است. لذا با توجه به اهمیت موضوع مدیریت بازاریابی و سیستم فروش مویرگی محصولات در این مقاله سعی شده است تا ضمن معرفی راهکارهای فروش مویرگی، عواملی که در خرید یک نرم‌افزار پخش مویرگی مناسب دخیل هستند و همچنین ویژگی‌ها و امکانات برنامه فروش بیان شود.
  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین نرم افزار CRM تحت وب را چگونه انتخاب کنیم؟

مدیران شرکت‌ها با راه‌اندازی نرم‌ افزار crm می‌توانند نظارت بهینه‌ای روی خدمات‌دهی به مشتریان خود داشته باشند و کیفیت محصولات و خدمات خود را به منظور ارتقای رضایتمندی مشتریان خود افزایش دهند. در این مقاله قصد داریم نکات حیاتی و بسیار مهم هنگام خرید یک نرم افزار crm به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به مشتریان خود خدمات مختلف ارائه می‌دهند، برای حضور و بقا در حوزه کسب و کاری خود طبیعتا به مشتریان خود وابسته هستند و نیاز به یک نرم افزار crm دارند. مدیران شرکت‌ها از طریق نصب و راه‌اندازی بهترین crm می‌توانند نظارت بهینه‌ای روی خدمات‌دهی به مشتریان خود داشته باشند و کیفیت محصولات و خدمات خود را به منظور ارتقای رضایتمندی مشتریان خود افزایش دهند. مشتریان بر اساس طرز تفکر و سلایقی که دارند، از محصول و یا خدمات برند محبوب خود توقعاتی دارند که در بسیاری از مواقع، این توقعات غیرمنطقی و حاصل جملات تبلیغاتی اغراق‌گونه بازاریاب‌ها می‌باشد. به هر حال اگر شرکت تولید کننده محصول یا سازمان ارائه دهنده خدمات نتواند توقعات مشتری را برآورده سازد،  عدم رضایت مشتری را در پی دارد.
  • بردیا محمدی