آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ویژگی اصلی تمامی سیستم های ERP یک پایگاه داده مشترک است که از چندین توابع استفاده شده توسط واحدهای تجاری مختلف پشتیبانی می کند. در عمل به این معنی است که کارکنان در تقسیمات مختلف برای مثال حسابداری و فروش می توانند به همان اطلاعات برای نیازهای خاص خود متکی باشند و سرعت عملکرد کسب و کار خود را با استفاده از سیستم erp افزایش دهید.

در مقوله مقایسه bpms با erp ، اولین کاری که باید قبل از خرید و استفاده از سیستم erp و نرم افزار مدیریت کسب و کار انجام دهید تهیه فهرستی از مشکلات واحدهای مختلف سازمانی با استفاده از سیستم­های قدیمی و بدون امکان یکپارچگی اطلاعات است. در این لیست انتظاراتی که از برنامه های منابع سازمانی برای برطرف کردن سیستم­های سنتی دارید با مواردی که باعث رشد و توسعه کسب و کار شما با مزایای erp می شود تهیه کنید و با توجه به بررسی لیست انتظارات تصمیم بگیرید سیستم erp و نرم افزار مدیریت کسب و کار متناسب تهیه و استفاده کنید.


نرم افزاری که حداقل ماژول­های لازم در سیستم مالی و اداری همچون مدیریت تولید، منابع انسانی و مدیریت ارتباط با مشتریان را داشته باشد، مطمئناً انتخاب خوبی می تواند باشد. تا چندین سال پیش اگر قصد خرید نرم افزار erp را داشتید و به بازار تولید نرم افزارهای مالی و اداری سر می زدید، کمتر شرکت تولیدکننده نرم افزار منابع سازمانی را پیدا می کردید که جوابگوی کلیه نیازهای سازمان باشد. اما با رشد سیستم‎های erp مبتنی بر ابر و افزایش تقاضا برای یکپارچگی سازمان با erp، تولیدکنندگان سیستم­های برنامه ریزی سازمان به فکر طراحی برنامه ای متناسب با نیاز مشتریان افتادند. بنابراین با فراوانی تولید نرم افزار erp ایرانی شما فرصت بهتر و کمی طولانی تر برای بررسی و تهیه سیستم erp متناسب با نیاز یکپارچگی کسب و کار خود دارید. امیدواریم که با ارائه این مقاله توانسته باشیم تفاوت bpms با erp را با زبانی ساده و کاربردی بیان و ارائه کرده باشیم.

  • ۹۷/۰۵/۰۱
  • بردیا محمدی

خرید نرم افزار erp

سیستم erp

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی