آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
بسیاری از صاحبان مشاغلی که به دنبال خرید نرم افزار erp حرفه ای هستند، همیشه موقع انتخاب چنین نرم افزاری با چالش های متفاوتی روبرو میشوند که مهمترین آن، تردید در خرید یک نرم افزار erp ایرانی بومی می باشد. و اما نرم افزار erp چیست؟

بهترین تعریف از انواع نرم افزار erp ایرانی می‌تواند این باشد که: بسته نرم افزارهای erp به عنوان راه حل یکپارچگی و پوشش دهی فرآیندهای تجاری، از ماژول‌هایی استاندارد تشکیل شده است که مدیریت قسمت‌های مختلف سازمان از نرم‌افزارهای واحد مالی مانند نرم‌افزار حسابداری و خزانه‌داری و واحد بازرگانی مانند نرم‌افزار خرید و فروش داخلی و خارجی تا واحد اداری مثل نرم افزار اتوماسیون اداری و مدیریت حقوق و دستمزد و... را شامل می‌شود و سازمان شما را به سمت یکپارچگی کامل سوق می‌دهد. 

چهار نکته طلایی قبل از خرید نرم افزار ERP باید به آن توجه کنید تا این قسمت ضمن توضیحات erp و نکات ریز اما مهم برای خرید سیستم erp، به 4 نکته ویژه که قبل از خرید و کار با برنامه erp باید حتماً به آن توجه کنید، اشاره می‌کنیم. علاوه بر هزینه‌ای که برای قیمت نرم‌افزار erp به صورت خالص پرداخت می‌شود، در بودجه در نظر گرفته شده پیاده‌سازی سیستم erp، حدود 25% افزایش هزینه پنهان در بودجه‌بندی به علت نبود برنامه‌ریزی هزینه مناسب و عدم رعایت نکات قبل از خرید erp وجود خواهد داشت. در استقرار برنامه‌ریزی منابع سازمانی erp هزینه‌های پنهان و نکاتی برای پیاده‌سازی نرم‌افزار erp وجود دارد که باید قبل از پیاده‌سازی سیستم erp این نکات را مد نظر قرار داد. جهت مطالعه این 4 نکته طلایی، روی لینک زیر کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی