آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

قیمت نرم افزار پخش مویرگی اندروید – سیستم فروش مویرگی

دغدغه قیمت نرم افزار پخش مویرگی ، موضوعی است که در اجرای صحیح راهکارهای کارآمد نرم افزار پخش آنلاین بسیار حساس و اثر بخش تلقی می شود. می دانید چرا؟ چون امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر تجارت جهانی ، مدیرانی موفق خواهند بود که صرف نظر از قیمت نرم افزار پخش مویرگی با هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب و با امکان دسترسی به گزارشات متنوع ، توانایی عرض اندام در عرصه رقابت را داشته باشند. بهترین راه حل برای دستیابی به بالاترین سطح بهره وری ، استفاده از ابزار آلات کنترلی و مدیریتی مناسب همچون نرم افزار حسابداری پخش مویرگی است.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به معرفی نرم افزار پخش اندروید به عنوان یکی از جدیدترین و پر امکان ترین تولیدات حوزه نرم افزار پخش انلاین می پردازیم و به شما خواهیم گفت به چه دلیل مدیران فروش هدفمند در لیست بررسی های خرید نرم افزار ، قیمت سیستم پخش مویرگی را جزء الویت های خود قرار می دهند.

نقش نرم افزار فروش و پخش مویرگی در اجرای سیاست های فروش

یکی از ارکان اساسی در تاکنیک های بازاریابی ، رساندن محصول به مشتری در مکان و زمان مناسب است که به همراه عوامل دیگر همچون قیمت محصول برای متقاعد کردن مشتری تاثیر به سزایی دارد. در بنگاه های اقتصادی به این فرآیند توزیع گفته می شود و در این راستا برای حرکت متناسب با تغییرات مربوطه با نظام توزیع مویرگی ، از نرم افزار فروش و پخش مویرگی در کنار سایر عملیات نرم افزار فروش به صورت یکپارچه و انعطاف پذیر استفاده می شود. در فروش مویرگی به عنوان مهمترین نوع فروش در شبکه جامع و گسترده ممکن است در یک شهر ، استان و یا کشور دیگر با استفاده از ثبت در نرم افزار پخش مویرگی ، فروش شعب و نمایندگی های خود را کنترل کرد.

تور ویزیت پخش مویرگی چیست

در پخش مویرگی یکی از اصطلاحات تخصصی و کاربردی تور ویزیت است و به طور مختصر به معنای تعداد دفعاتی است که ویزیتور برای فروش و دریافت سفارش به مشتری مراجعه می کند. مدیران فروش برای مشخص کردن برنامه ویزیت ماهانه ، هفتگی و روزانه بازاریابان خود و حتی اختصاص ویزیت در یک روز خاص یا یک گروه از مشتریان با استفاده از فرمول زیر تعیین می کنند که هر ویزیتور طبق برنامه تور ویزیت که روز ، مسیر و دسته مشتری در نرم افزار فروش مویرگی تعریف شده ، برنامه کاری و گزارش خود را ارائه کند.

تعداد مشتریان هر منطقه / تعداد مشتریان قابل ویزیت در هر روز

نکته ای که نباید فراموش کرد این است که بر خلاف تصور عموم که باید عدد تور ویزیت پایین باشد باید گفت برای به دست آوردن تور ویزیت بهینه باید نسبت به خروجی کالا از قفسه مغازه و نوع کالا ، برنامه تور ویزیت را طوری تنظیم کرد که در کمترین زمان ممکن و به صورت بهینه ویزیت انجام شود.

سیستم فروش مویرگی چه امکاناتی را در اختیار سیستم پخش بازاریابی می گذارد؟

یکی از راهکارهای نرم افزار پخش اندروید در کنار ماژول های دیگر همچون نرم افزار حسابداری انبار امکان برنامه ریزی ، کنترل عملیات ویزیت ، حواله پخش ، فهرست وصول و مغایرت گیری ، تعیین اعتبار ریالی برای هر مشتری ، خدمات الکترونیکی مشتری با استفاده از تحت وب بودن سیستم پخش و با استفاده از نرم افزار پخش آنلاین می باشد. از دیگر امکانات نرم افزار فروش مویرگی که در بررسی قیمت نرم افزار پخش مویرگی نیز در نظر گرفته می شود ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مدیرت متمرکز و منعطف حساب مشتریان و عملیات فروش
  • مدیریت روزانه عملکرد کارمندان ، ویزیتورها ، راننده ها
  • امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق نرم افزار پخش اندروید بر روی تبلت و موبایل
  • گروه بندی و تعریف کالاها ، فاکتور و رسید حواله
  • ارتباط با سیستم چک و بانک با امکان ثبت در زمان صدور فاکتور
  • تعریف نقشه راه ویزیتور با امکان کنترل بر عملکرد ویزیتورها
  • امکان تعیین فرمول قیمت فروش کالا برای طرف حساب
  • اعمال تخفیف نقدی و درصدی به مشتریان بر اساس شرایط کالا و حجم فاکتور
  • تبدیل اتوماتیک سفارش به حواله و پشتیبانی از تور ویزیت
  • ارتباط با سایر سیستم های مالی و فروش مانند نرم افزار خرید و تدارکات داخلی و …

مدیران حرفه ای در بررسی قیمت نرم افزار پخش مویرگی ، دو دو تا می کنند!

شاید شما نیز به عنوان مدیر سیستم فروش مویرگی یا فعال در زمینه توزیع کالا به مرحله ای از کسب و کار رسیده باشید که لزوم خرید نرم افزار فروش و پخش مویرگی را در جهت پیشبرد اهداف فروش خود احساس کرده باشید. در این مرحله با بررسی یک سری الویت ها با مساله ای مواجه می شوید که شاید به دلیل عدم اطلاعات لازم در این زمینه تبدیل به دغدغه شما شود و آن تفاوت در قیمت سیستم پخش مویرگی است. به راستی چه فاکتورهایی باعث می شود قیمت نرم افزار پخش مویرگی گران تر از قیمت نرم افزار پخش مویرگی دیگر با قیمت ارزان تر باشد؟!

در تعیین گران بودن قیمت سیستم پخش مویرگی ، برند بودن برنامه حسابداری فروش مویرگی مانند نرم افزار فروش و پخش مویرگی آرین سیستم از عوامل تاثیر گذار است. سطح رضایت مشتریان از استقرار نرم افزار حسابداری پخش مویرگی نیز می تواند در تعیین قیمت نرم افزار پخش مویرگی نقش به سزایی داشته باشد. اما مطمئناً مهمترین عامل در تعیین قیمت نرم افزار پخش مویرگی ، امکانات سیستم فروش مویرگی است. در ادامه به مقایسه فاکتورهای تعیین کننده قیمت سیستم پخش مویرگی گران و قیمت نرم افزار پخش مویرگی ارزان در جدول زیر می پردازیم.

در نتیجه می توان گفت : مدیران فروش و پخش مویرگی به عنوان یکی از ارکان اساسی موسسات بازرگانی سعی می کنند ضمن بررسی قیمت سیستم پخش مویرگی ، قابلیت ها و سیاست گذاری های مصلحت اندیش همچون طبقه بندی اطلاعات بازارهای هدف را در بررسی قیمت نرم افزار پخش مویرگی مورد توجه قرار دهند. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که این امکانات نقش موثری در تعیین قیمت سیستم پخش مویرگی دارند ، به طوری که ممکن است برخورداری از هر کدام از این قابلیت ها معرف ارزان و گران بودن سیستم فروش مویرگی باشد.

 

 

  • ۹۶/۰۶/۱۹
  • بردیا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی