آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید کننده نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمان و ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات

آرین سیستم | شرکت نرم افزاری آرین سیستم
طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دریافت گواهینامه ISO 10002 , 10004 از شرکت IMQ ایتالیا 

پس از کسب موفقیت های پی در پی گروه داده پردازی آرین سیستم از جمله دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنعت ، معدن و تجارت در سال 95 ، این بار نیز دریافت گواهینامه ISO 10002 و ISO 10004 از شرکت IMO ایتالیا در مرداد ماه 96 موجب افزایش افتخارات آرین سیستم به عنوان شرکت فعال در زمینه تولید نرم افزارهای مالی و اداری شد.

مدیران آرین سیستم با هدف بهبود روز افزون پاسخگویی به انتظارات ذینفعان و ارائه بهتر خدمات به مشتریان با تاکید بر تحقق ماموریت های سازمان درحوزه مدیریت کیفیت و رضایت مشتری منطبق با استانداردهای جهانی ، اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002 و گواهینامه iso 10004 از IMQ ایتالیا در ایران شد.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار باشگاه مشتریان – سیستم وفاداری مشتریان ERP

در بازارهای رقابتی و پیچیده کنونی وفاداری مشتریان وابسته به ارزشی است که به طور مستقیم مشتریان از کالا و خدمات دریافت می کنند. وفاداری مشتریان به عنوان یک طرز تفکر و گرایش گسترده جهانی به منظور ایجاد وفاداری و حفظ مشتری در بازاریابی ارتباطی استفاده می شود.

برای رشد و دستیابی به سود بیشتر با افزایش تعداد مشتریان ، 80% از درآمد مجموعه با استفاده از سیستم crm متصل به نرم افزار باشگاه مشتریانتامین می شود. با هدف ترغیب مشتریان به خرید بیشتر ، نرم افزار باشگاه مشتریان در راستای بحث وفاداری طراحی شده است و براساس پارامترهای برنامه ریزی شده می توان به مشتریان بر اساس حجم خرید یا خرید کالای خاص امتیاز داد و یا حتی با تخصیص در گروه مشتری خاص باشگاه مشتریان با نام و لوگو سازمان به مشتری کارت وفاداری داد. در ادامه بیشتر با نرم افزار باشگاه مشتریان و خدمات در نظر گرفته شده در سیستم وفاداری مشتریانمانند کارت وفاداری آشنا خواهید شد.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

سیستم crm – سیستم مدیریت ارتباط با مشتری crm

آیا می دانستید داشتن روابط ماندگار با مشتری شرط کافی برای جلوگیری از شکست است؟ آیا می دانید اجرای مدیریت ارتباط با مشتری crm چه تاثیری در کسب و کار دارد؟ در جواب باید گفت ، با توجه به تحقیقات انجام شده در خصوص انتقال قدرت از فروشنده به خریدار و همچنین دریافت نیاز و تلاش برای برآوردن نیاز مشتری به عنوان دو مقوله اساسی فروش ، در سودآوری کسب و کار هر سازمان ، رفتار و رضایت مشتری تاثیر مستقیم دارد.

هر کسب و کاری با توجه به نوسانات شدید تقاضا و افزایش رقابت در بازارها نیازمند ابزار دسترسی به اطلاعاتی فراتر از آدرس پستی ، ایمیل و شماره های تلفن هستند تا تمام اجزای یک سازمان را یکپارچه کرده و مانع از تکرار بیهوده ثبت اطلاعات مشتری  شود. سیستم ارتباط با مشتری crm در فضای کسب و کار رقابتی امروز توانسته است بینش و نگاه دقیق تری درباره روند فروش ، اتوماسیون و بهینه سازی فرآیندهای مرتبط با مشتریان بر اساس روابط بلند مدت و کسب و کار پایدار به صاحبان کسب و کار ارائه کند.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

قیمت نرم افزار پخش مویرگی اندروید – سیستم فروش مویرگی

دغدغه قیمت نرم افزار پخش مویرگی ، موضوعی است که در اجرای صحیح راهکارهای کارآمد نرم افزار پخش آنلاین بسیار حساس و اثر بخش تلقی می شود. می دانید چرا؟ چون امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر تجارت جهانی ، مدیرانی موفق خواهند بود که صرف نظر از قیمت نرم افزار پخش مویرگی با هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب و با امکان دسترسی به گزارشات متنوع ، توانایی عرض اندام در عرصه رقابت را داشته باشند. بهترین راه حل برای دستیابی به بالاترین سطح بهره وری ، استفاده از ابزار آلات کنترلی و مدیریتی مناسب همچون نرم افزار حسابداری پخش مویرگی است.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به معرفی نرم افزار پخش اندروید به عنوان یکی از جدیدترین و پر امکان ترین تولیدات حوزه نرم افزار پخش انلاین می پردازیم و به شما خواهیم گفت به چه دلیل مدیران فروش هدفمند در لیست بررسی های خرید نرم افزار ، قیمت سیستم پخش مویرگی را جزء الویت های خود قرار می دهند.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

مزایای اتوماسیون اداری چیست – آیا معایبی هم دارد؟

مزایای اتوماسیون اداری ! عبارتی که امروزه با جهانی شدن سیستم اتوماسیون اداری و پیدایش شکل های مختلف ارتباطی به عنوان یک منبع با ارزش برای مدیران و از لحاظ ارتباطات تجاری نقش به سزایی برای بقای سازمان ها ایجاد کرده است.به طور کلی نیازهای ارتباطی ، نظام مند کردن مکاتبات با سرعت و دقت و … با استفاده از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری موجب شده بهره مندی از مزایای استفاده از اتوماسیون اداری بیش از پیش در شرکت و سازمان ها احساس شود و مطمئناً مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری بر هیچکس پوشیده نیست.

در مقالات گذشته توضیح دادیم که اتوماسیون اداری چیست و این بار هدف بررسی معایب و مزایای اتوماسیون اداری و آشنایی شما مخاطبین عزیز با این نکات کلیدی در اتوماسیون اداری است.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

داشبورد منابع انسانی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

در حال حاضر با توجه به دوره به شدت رقابتی صنایع مختلف ، اهمیت نیروی انسانی تحت تاثیر شرایط کسب و کار پر از تحول و تغییر است. با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه و منبع اداری ، با در نظر گرفتن اصول اولیه یک سری شاخص های استاندارد در اختیار مدیران صنایع قرار گرفته است. تا جایی که در جهت بهبود عملکرد منابع انسانی تامین ، توسعه و برنامه ریزی در سطوح مختلف به یکی از مباحث اصلی مدیران تبدیل شده است.

در جهت بهبود این فرآیند در یکی از پرکاربردترین راهکارهای مطرح در سیستم های مدیریت منابع انسانی یعنی استفاده از داشبوردهای منابع انسانی ، در اختیار قرار گرفتن شاخص های کلیدی به عنوان ابزار توسعه و برنامه استراتژیک منابع انسانی و آشنایی با ویژگی های لازم در سامانه مدیریت منابع انسانیدر کسب و کارهای خرد و کلان است. هدف ما از نوشتن مقاله ” داشبورد منابع انسانی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ “ دقیقاً اشاره به مزایا و ویژگی های داشبورد منابع انسانی است.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار حسابداری ساختمان سازی و پیمانکاری ساختمان

آیا در هر لحظه از میزان سود و زیان قرارداد و پروژه های خود مطلع هستید؟ داشتن نرم افزار حسابداری ساختمان سازی نیاز اصلی شرکت های فعال در زمینه پیمانکاری ساختمان است. چرا که با توجه به رشد سریع ساخت و ساز جهت مدیریت همزمان پروژه ها به مدیران و مهندسان ساختمان سازی کمک به سزایی می کند.با استفاده از یک نرم افزار حسابداری پروژه های ساختمانی با کاربری آسان و امکانات فراوان ، به راحتی می توانید در زمان انجام پروژه ابتدا قیمت تمام شده را محاسبه و با احتساب هزینه های اولیه و نهایی ، تصمیمات بهتری را در طول انجام پروژه ساختمان سازی بگیرید.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار حسابداری مورد تایید دارایی + دانلود فرم معرفی

چرا باید نرم افزار حسابداری مورد تایید دارایی باشد؟! اگر شما هم جزء کسانی هستید که به یک نرم افزار حسابداری در سازمان خود نیاز دارید ، حتماً در  بررسی های خود در بازار نرم افزارهای مالی و اداری شعارهایی همچون ” نرم افزار حسابداری مورد تایید دارایی ” به گوشتان خورده است. تصمیم شما خرید نرم افزار حسابداری است ، ولی از شرایط و لیست نرم افزار های مورد تایید اداره مالیات اطلاعی ندارید.

در قانون تجارت ایران تمام موسسات فعال تجاری باید صورت معاملات خود را به صورت تفکیک شده در دفاتر روزنامه و کل منتقل ، و پایان هر فصل گزارشات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده را به اداره دارایی تحویل دهند. شما می توانید به جای ثبت هر روزه ، هرماه یک سند خلاصه در دفتر ثبت نموده و در پایان سال فقط 12 سند به ممیز دارایی تحویل دهید. اما نکته مورد توجه درخواست اداره دارایی برای استفاده از نرم افزار حسابداری مالی در صورت  ارائه گزارش مالی خلاصه است. و برداشتی که از این امر میشود ، لزوم استفاده از نرم افزار حسابداری مورد تایید دارایی است.

  • بردیا محمدی
  • ۰
  • ۰

اتوماسیون اداری چیست ؟ – تعریف انواع اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری چیست ؟ اگر مدیر و کارشناس IT باشید حتماً این سوال رو حداقل یک بار از خود پرسیده اید که اتوماسیون به چه معناست؟ و چه کاربردهایی می تواند برای موفقیت در اهداف سیستم سازمانی داشته باشد. امروزه با توجه به پیدایش و گسترش جریانات ارتباطی و همچنین پیچیده شدن ارتباطات تجاری سازمان ها ، نیاز به یک سیستم اداری یکپارچه که بتواند حجم عظیمی از مکاتبات و اطلاعات را با دقت و سرعت مورد بررسی و طبقه بندی قرار دهد ، به وضوح احساس می شود. چرا که یکی از منابع با ارزش و اصلی مدیران سازمان همین دسترسی به اطلاعات است. با توجه به این مهم در حوزه فناوری اطلاعات ، اتوماسیون اداری بهترین راه حل مکانیزه برای صرفه جویی در زمان و استفاده بهینه از امکانات سازمان می باشد.

اینکه بدانیم اتوماسیون به چه معناست؟ و یا اتوماسیون اداری چیست و چه مزایا و معایبی را در سیستم اداری در بر خواهد داشت ، یا آموزش کار با  اتوماسیون اداری به چه نحوی است ، بخشی از هدف ما از نوشتن این مقاله و تحقیق در مورد اتوماسیون اداری می باشد.

  • بردیا محمدی